زندگی سالم برای همیشه با فور اور برای همه

محصولات کاملا ارگانیک و طبیعی بر پایه ژل آلوئه ورا و دیگر محصولات طبیعی

زندگی سالم برای همیشه با فور اور برای همه

محصولات کاملا ارگانیک و طبیعی بر پایه ژل آلوئه ورا و دیگر محصولات طبیعی

زندگی سالم برای همیشه با فور اور برای همه

در شرایط زندگی های پیچیده و ماشینی امروزه به خصوص در ابر شهر ها، آلودگی های تنفسی ، صوتی و پوستی و گوارشی گریبان گیر اکثر افراد جامعه شده، برای رهایی از این پیامدهای ناگوار نیازمند بازگشت به دامن طبیعت و احیای شرایط هر چه طبیعی تر زندگیمان هستیم.
محصولات بی نظیر فور اور لینگ آمریکا (www.foreverliving.com) صد در صد طبیعی هستند که با مصرف مرتب این محصولات سلامتی و بهبودی به زندگیمان سرازیر خواهد شد .

سفارش و مشاوره : 09125005448
www.for-everliving.com و www.for-everliving.ir

کلمات کلیدی

کرم آلوئه ورا و بره موم Aloe Propolis Creme کد ۰۵۱

برنامه وقتشه

پکیج لا غری و پاکسازی سی ناین clean 9

معجزه مفاصل و غضروف سازی قرن

FOREVER MOVE

نتیجه شگفت انگیز و فوق العاده استفاده از محصولات فوراور لیوینگ....

سم زدایی ولاغری clean9:ok_hand:

احساس رضایت ونتیجه گیری مصرف کننده عزیز از پک پاکسازی

ادکلن زنانه ۲۵th Edition Perfume Spray For Women کد ۲۰۸

مکمل غذایی Forever Ginkgo Plus کد ۰۷۳

نتایج جالب جستجو در گوگل به زبان انگلیسی

فوراور فصل جدیدی از زندگی

بهترین ویتامین ث با جذب بالا در دنیا

مکمل غذایی Active Probiotic کد ۲۲۲

مکمل بینایی Forever Vision کد ۲۳۵

مکمل غذایی ماکا

نظر مشتری عزیزمون در مورد استفاده از مکمل مکا و وایتولایز بانوان

برای حجم گرفتن و افزایش سایز نقاط برجستگی

FOREVER-MULTI-MACA

مکمل سبزیجات تنظیم کلسترول خون یبوست و سوء تغذیه

بهتر عرضه میشه

الورا ژل از سال ٢٠١٨در بسته های تترا پک با خلوص بالاتر و

کرم و صابون و اسکراب و نرم کننده

نظر و تجربه دوست عزیزمون از

فید بک کرم و صابون و اسکراب و نرم کننده

مرد آهنین قهرمان جهان در سال 2011 از فوراور آرژی پلاس استفاده می کند.

مکمل انرژی زایِ مردان ویتولیز Vitolize Men’s کد ۳۷۴

Vitolize-Mens

بهبود سریع زخمهای بعد از بخیه با کرم پروپولیس و

اسپری الوفرست بعد از یکماه

  • ۰
  • ۰

logo products لوگو محصولات فوراور آمریکا

شرکت Forever Living فوراور لیوینگ متعهد است تا بهترین محصولات را برای شما به همراه بیاورد. منظور ما، چیزی فراتر از ارائه تنها محصولاتی موثر است. ما خود را در بالاترین استدانداردها نگه می داریم و به دنبال نوعی تائیدیه یا گواهی هستیم تا این مسئله را به شما ثابت کنیم.


علم طبیعت:

طبیعت هدایای زیادی را به ما داده است و علم به ما کمک می کند تا آنها را در حد بالقوه بکار ببریم. محصولات Forever Living ، محققین بزرگی را استخدام کرده که در زمینه توسعه محصول پیشوای عالم هستند. به خاطر از خود گذشتگی آنها، Forever Living قادر است محصولات نوآورانه ای را ارائه دهد که شما نمی توانید مشابه آن را در هیچ کجا پیدا کنید، مثل:خمیر دندان،ژل ضد آرتروز فریدم و محصولات مراقبت از پوست ضد پیری سونیا.

در مورد محصولات حاوی آلوئه ورا، سرپرست عملی تضمین می کند که تازه ترین و تاثیرگذارترین محصول را انتخاب کرده اید. روند درو کردن و تثبیت خاص ما، آلوئه ورا را به صورت تازه ترین شکل خود حفظ می کند تا بیشترین فوائد را ارائه دهد.


چرا آلوئه ورا ژل می نوشیم؟

به دلیل خواص طبیعی که آلوئه ورا دارد، آن را به منبع تغذیه عالی تبدیل می کند. آلوئه ورا 20 نوع مواد معدنی، 18 نوع آمینواسید و 12 نوع ویتامین که برای سلامت عمومی شما مفید است را القاء می کند. در واقع، آلوئه ورا تنها منبع خوراکی گیاهی حاوی ویتامین B12 است.

نوشیدنی آلوئه ورای منحصر به فرد ما، نوشیدنی غنی حاوی تکه های ریز آلوئه ورا و مایع آن است که بدنتان را تغذیه می کند، برای سیستم گوارشی مفید است، سطح انرژی را بالا می برد و هر وعده آن تغذیه خالصی را به همراه می آورد.


رشد و برداشت محصول مزارع:

منبع اصلی محصولات شگفت انگیز ما، ژل آلوئه ورای خالص است. ما برای اینکه بهترین آلوئه ورا را در کل دنیا به شما ارائه دهیم، اهمیت زیادی می دهیم. به همین دلیل است که مزرعه خود را داریم.همچنین شرکت ما بزرگترین تولید کننده و توزیع کننده محصولات زنبور عسل شامل:بی پولون یا گرده ی زنبور عسل،پروپولیس یا گرده ی ضد عفونی کننده و ژل رویال یا سلطنتی که غذای ملکه ی زبور عسل و بسیار مقوی و پر خاصیت است.

محصولات Forever Living مزارع گیاه آلوئه ورا باربادنسیس میلر خود را در دره Rio Grand، واقع در تگزاس جنوبی دارد، همچنین 5000 آکر (هر آکر مساوی 4050 متر مربع) زمین زراعی در جمهوری دومنیکن دارد که بزرگترین مزرعه در جهان است.


مزرعه آلوئه ورا باربادنسیس میلر


ما از بز و گوسفندان برای کنترل طبیعی علفهای هرز استفاده می کنیم و کود 100% طبیعی برای رشد و پرورش محصولی عالی تهیه می کنیم بدون اینکه سلامت آلوئه ورا یا محیط را به خطر بیندازد.ما از کشاورزان محلی استفاده می کنیم و شرایط کاری عالی را مهیا می کنیم. شغل و حقوق ماهیانه ی ثابت، موجب غبطه شهرهای دیگر می شود.کشاورزان ما آلوئه ورا را با دست و با دقت بسیار درو می کنند. برگهای آنها طی فرآیند یک ساعته تهیه می شود، بنابراین خالص ترین و تازه ترین ژل آلوئه ورا با کیفیت طبیعی سالم و بی عیب خواهید داشت.


آلوئه ورا بیشتر از یک درمان برای سوختگی:

احتمالا" شما آلوئه ورا را به عنوان یک گیاه خنک کننده برای تسکین سوختگی و دیگر سوزشهای پوستی می شناسید. جدا از اینکه آلوئه ورا تسکین دهنده سوختگی است، اما خاصیتهای زیاد دیگری نیز دارد.آلوئه ورا به عنوان یک گیاه آبدار که حتی در خشکترین صحراها نیز رشد می کند، برگهای شمشیری شکلش حاوی صدها ترکیب مغذی و رطوبت بخش است که برای داخل و خارج بدن مفید است.



شرکت Forever Living چندین محصول با آلوئه ورای خالص را فراهم می کند. از نوشیدنی های مغذی گرفته تا کرمهای تسکین دهنده و محصولات درمانی زیبا کننده، شما متوجه تفاوت آلوئه ورا خواهید شد. تمامی محصولات مغذی و تسکین دهنده که ما ارائه می دهیم، به بهبود سلامت عمومی شما کمک می کند.


تاثیرات ژل آلوئه ورا:

از آنجایی که آلوئه ورا به عنوان قدیمی ترین گیاه شناخته شده با فوائدی برای پوست به شمار می رود، مدت طولانی برای خواص تسکین بخش، خنک کنندگی و مرطوب کنندگیش مورد تمجید قرار گرفت. هنگامیکه آن را روی صورتتان می مالید، می توانید سوختگی های کوچک و درجه پایین را تسکین داده و پوست را مرطوب کند و حتی توانایی پوست در احیاء خود را بالا ببرد.

ژل آلوئه ورا

رازهای زیبایی باستان با آلوئه ورا:

کلئوپاترا، ملکه افسانه ای مصر، حامی استفاده از آلوئه ورا برای زیباسازی بود. او به روغن مالی کردن پوست خود با ژل آلوئه ورا و همچنین حمام گرفتن با آن مشهور بود. این بزرگترین راز زیبایی افسانه ای او بود.


آلوئه ورا گیاهی صحرایی است با توانایی خیره کننده ای در جذب و ذخیره رطوبت که شامل بیش از 200 جزء اصلی گیاهان مختلف است که باعث درخشانی و ظاهر جوان پوست و مو می شود.رطوبت را در پوست و مو نگه می دارد.سلولهای پوست را شستشو می دهد.به کوچک کردن روزنه های پوست کمک می کند.مواد اولیه عالی برای پاکسازی پوست است.


درباره گیاه آلوئه ورا:

گیاه آلوئه ورا قرنها برای اهداف آرایشی و دارویی استفاده می شد.تاریخچه آن بر می گردد به تمدن کهن در اروپای شرقی و امریکا که نشان می دهد این گیاه معجزه آسا به خاطر خاصیتهای درمانی خود نسبت به امروز مطلوبتر بوده.اغلب آلوئه ورا را به عنوان بهترین هدیه طبیعت می دانند که به خاطر فوائد زیاد ثابت شده اش در سلامتی است که در درمان سوختگی و نیش حشرات مفید است.باید آن را بصورت موضعی استفاده کرد.


ما نقش مهمی را که آلوئه ورا می تواند در سلامتیتان ایفا کند درک می کنیم. 


از شامپوها و نرم کننده ها گرفته تا محصولات آب رسان به پوست و نوشیدنی های آلوئه ورای مغذی forever، به سلامت شما می اندیشیم. در واقع، محصولات ما اولین جایزه مهر تائید شورای علوم آلوئه ورای بین المللی را از آن خود کرد.از آنجایی که پافشاری ما روی بهترین است، شما نیز همین نتیجه را از Forever Living دریافت خواهید کرد.


گونه barbadensis Miller باربادنسیس میلرآلوئه ورا از خانواده آلوئه است. ما کیفیت و خلوص این آلوئه ورا را که در مزارع شخصی ما بصورت طبیعی رشد می کند، تضمین می کنیم و از آنجاییکه خواهان بهترینها برای مشتریان خود هستیم، از بهترین مواد اولیه در محصولات خود استفاده می کنیم.


بیانیه شرکت Forever Living در مورد ماموریت خود:

کمپانی فوراور foreverliving

"ما محیطی سود بخش ایجاد می کنیم که افراد در آن می توانند هر آنچه که می خواهند باشند:جایی که الگوی ما، کمال و بی عیبی، یکدلی و سرگرمی است. ما برای شرکتمان، محصولاتمان و صنعتمان شور و اشتیاق ایجاد کرده و آن را می پرورانیم. ما در پی کسب دانش و متعادل کردن آن هستیم و از آن بیشتر، در راهبری شرکت و عوامل فروشمان جسورانه رفتار می کنیم."


ساختن آینده ای روشن تر شرکت برای محصولات با کیفیت:

ما معتقدیم در Forever Living بزرگترین میراث، همان کاری است که برای دیگران انجام می دهیم و اینکه چگونه آن را انجام می دهیم.ما به اعمالی که این امکان را می دهد تا منطبق با کره خاکی انجام وظیفه کنیم، وفادار هستیم و آینده ای امید بخش را برای فرزندانمان به جای می گذاریم. ما به موسسه خیریه خود Forever Living افتخار می کنیم ،چرا که می توانیم به افرادی که بیشتر از ما محتاج هستند کمک کنیم.ما عقاید را جمع آوری کرده و آنها را به واقعیت تبدیل می کنیم. این بخشی از تجارت ماست که عمیقا" ریشه دوانده و می توان آن را فرهنگ نامید.کار کردن به سوی آینده ای روشن تر چیزی فراتر از وظیفه ماست. این واقعا" تمایل ماست.


مسئول در برابر محیط زیست:

از زمانیکه شرکت Forever Living در سال 1978 تاسیس شد، ما بیشترین حد احترام را برای طبیعت قائل بوده ایم.در حالیکه همیشه نسبت به محیط زیست هوشیار بودیم و سعی داشتیم که خود را مسئول بدانیم.


چالش ما برای سازگاری با محیط زیست ، بر پایه هوس های زودگذر و انتقادهای خاموش کننده نبود. ما آن را انجام می دهیم چون کار درست این است. بر خلاف دیگر شرکتها که در مورد تغییرات جزئی لاف می زنند که فقط بتوانند با گرایشهای محیطی سر کنند، ما تمرینهای خود را ارزیابی کرده، نقشه های بهتری راه اندازی می کنیم و به دنبال گواهی سازمان بین المللی معیارگیری هستیم، یعنی همان سازمان مستقلی که تاثیر محیطی شرکتها را ارزیابی می کند.


ما در سال 2006 یک برنامه پایدار محیطی و رسمی را شروع کردیم تا برای پیشرفت بیشتر، خود را به چالش بکشیم. سیستم مدیریت محیطی مستند ما، توسط استاندارد بین المللی 14000 Iso تائید شد و از آن سال تا کنون هر ساله این گواهی را تمدید می کنیم!


ما دو عرصه را که می توانیم در آن پیشرفت کنیم برگزیدیم که شامل:

    1-تولید بی مصرف

    2-بهبود بی مصرف


از زمانیکه شروع به نظارت پیشرفت خود کردیم، ضایعات خود را تا 50% کاهش داده ایم و بازیافت را از 26% به 61% افزایش داده ایم که به این پیشرفت افتخار می کنیم و هرگز در این روند کند نخواهیم شد و به پیشرفت و چالش خود برای گرفتن نتیجه بهتر، ادامه می دهیم.


ردپای کربن در محصولات شرکت:

ردپای کربن خالص در محصولات Forever Living یکی از تاثیرات مثبت خالص بر روی محیط است. وقتی صحبت از سودمندی تبدیل دی اکسید کربن به اکسیژن می شود، 20 گیاه آلوئه ورا معادل یک درخت است.با 40 میلیون گیاه آلوئه ورای ما که در مزارع ما است، این گیاهان سالانه کره خاکی را از 2 میلیون تن دی اکسید کربن پاک می کند.



در مورد مدیر عامل شرکت آقای Rex Maughan بیشتر بدانید:

بیانیه ی رکس موان (رئیس هیات مدیره)

آقای رکس موگان مدیر عامل شرکت  Forever Living Products، مردی خودساخته و با بصیرت در رسیدن به موفقیت است که شرکتی را با نام محصولات زندگی جاودانه از سال 1978خلق کرد و توانست تا الان حفظ کند که همانند آن در کره خاکی وجود ندارد و این شرکت از طریق محصولات شگفت انگیز و فرصت های شغلی ثابت خود، زندگی افراد را تغییر می دهد.


تحصیلات و تجربه ی کاری آقای رکس موگان:

Rex Maughanپس از فارغ التحصیل شدن از دانشگاه تجارت در ایالت آریزونا، تجارت خود را به عنوان مدیر کل ساختمان مرکزی Mayer، معاون رئیس شرکت Del Webb و معاون اجرایی رئیس شرکت املاک و مدیریت Del E. Webb توسعه داد.ایشان مدیر املاکی معتبر است و کار فارغ التحصیلی خود را در جاهایی مثل املاک و مستغلات، مالیات، حسابرسی و ثبت و ادغام چند شرکت کامل کرد.



خیریه شرکت Forever Living:

آقای رکس موگان از سنین نوجوانی، ارزش کمک کردن و بخشش را آموخته بود. او به عنوان مردی جوان، 2 سال از زندگی خود را در جنوب اقیانوس آرام گذراند تا به مردم جزیره Samon کمک کند. او به مردم و فرهنگشان علاقه مند شد.


آقای رکس موگان از آن زمان مدارس متعددی را تاسیس کرد، همینطور موزه Robert Louis Stevenson را در یادبود نویسنده ای ساخت که او نیز جزیره Samon را دوست داشت و آنجا را محل زندگی خود کرده بود. ایشان برای حفظ مزرعه Stevenson و تاثیرات شخصی آن نیز تلاش می کرد.

مردم Samon، عمیقا" به Rex احترام می گذارند و لقب رئیس برتر Tilafaiga را به خاطر تلاش هایش در حفظ جنگل های بارانی به او دادند.


آقای رکس موگان مبلغ زیادی را در تاسیس مراکز سوختگی و جراحات اهدا کرد، که به افراد مقیم ایالت آریزونا و ایالت های اطراف، برنامه نصب آژیر خطر دود، اردوگاه و خانه  Forever Courage را ارائه می دهد. محصولات Forever Living بدلیل اهدای معادل یک میلیون دلار در خیریه،به رسمیت شناخته شد که بیشترین مبلغی است که این موسسه تاکنون دریافت کرده است.


Forever Living در سال 2009 تاسیس شد تا راهی برای مشتریان و توزیع کنندگان فراهم کند تا سرمایه ای را برای توسعه جهانی اهداء کنند. این محصول با سازمانهای خیریه در سطح جهانی شریک می شود، تا بر علیه فقر، گرسنگی و کمبود خدمات پزشکی برای کودکان مبارزه کند. این موسسه همچنین تلاش می کند تا به کمک با بلایای طبیعی برآید.آقای رکس موگان دارای قلبی بزرگ و به مردم اهمیت می دهد، مخصوصا" کارمندان خود، توزیع کنندگان .آقای رکس موگان و همسرش این خیریه را به عنوان بزرگترین کار اجرایی خود می دانند.


کمپانی فوراور foreverliving




نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی