زندگی سالم برای همیشه با فور اور برای همه

محصولات کاملا ارگانیک و طبیعی بر پایه ژل آلوئه ورا و دیگر محصولات طبیعی

زندگی سالم برای همیشه با فور اور برای همه

محصولات کاملا ارگانیک و طبیعی بر پایه ژل آلوئه ورا و دیگر محصولات طبیعی

زندگی سالم برای همیشه با فور اور برای همه

در شرایط زندگی های پیچیده و ماشینی امروزه به خصوص در ابر شهر ها، آلودگی های تنفسی ، صوتی و پوستی و گوارشی گریبان گیر اکثر افراد جامعه شده، برای رهایی از این پیامدهای ناگوار نیازمند بازگشت به دامن طبیعت و احیای شرایط هر چه طبیعی تر زندگیمان هستیم.
محصولات بی نظیر فور اور لینگ آمریکا (www.foreverliving.com) صد در صد طبیعی هستند که با مصرف مرتب این محصولات سلامتی و بهبودی به زندگیمان سرازیر خواهد شد .

سفارش و مشاوره : 09125005448
www.for-everliving.com و www.for-everliving.ir

کلمات کلیدی

کرم آلوئه ورا و بره موم Aloe Propolis Creme کد ۰۵۱

برنامه وقتشه

پکیج لا غری و پاکسازی سی ناین clean 9

معجزه مفاصل و غضروف سازی قرن

FOREVER MOVE

نتیجه شگفت انگیز و فوق العاده استفاده از محصولات فوراور لیوینگ....

سم زدایی ولاغری clean9:ok_hand:

احساس رضایت ونتیجه گیری مصرف کننده عزیز از پک پاکسازی

ادکلن زنانه ۲۵th Edition Perfume Spray For Women کد ۲۰۸

مکمل غذایی Forever Ginkgo Plus کد ۰۷۳

نتایج جالب جستجو در گوگل به زبان انگلیسی

فوراور فصل جدیدی از زندگی

بهترین ویتامین ث با جذب بالا در دنیا

مکمل غذایی Active Probiotic کد ۲۲۲

مکمل بینایی Forever Vision کد ۲۳۵

مکمل غذایی ماکا

نظر مشتری عزیزمون در مورد استفاده از مکمل مکا و وایتولایز بانوان

برای حجم گرفتن و افزایش سایز نقاط برجستگی

FOREVER-MULTI-MACA

مکمل سبزیجات تنظیم کلسترول خون یبوست و سوء تغذیه

بهتر عرضه میشه

الورا ژل از سال ٢٠١٨در بسته های تترا پک با خلوص بالاتر و

کرم و صابون و اسکراب و نرم کننده

نظر و تجربه دوست عزیزمون از

فید بک کرم و صابون و اسکراب و نرم کننده

مرد آهنین قهرمان جهان در سال 2011 از فوراور آرژی پلاس استفاده می کند.

مکمل انرژی زایِ مردان ویتولیز Vitolize Men’s کد ۳۷۴

Vitolize-Mens

بهبود سریع زخمهای بعد از بخیه با کرم پروپولیس و

اسپری الوفرست بعد از یکماه

  • ۱
  • ۰

فوراور لیوینگ بزرگترین تولیدکننده و توزیع کننده ی جهانی محصولات منحصر به فرد سلامتی و زیبایی است. دلایلی که باعث شده من فوراور لیوینگ را انتخاب کنم این است که:
کمپانی فوراور foreverliving

۱- تمام مراحل تولید و توزیع محصولات در مالکیت و کنترل کمپانی است. یعنی از تولید و حفظ و نگهداری کندوهای زنبورعسل و کاشت 60 میلیون گیاه آلوئه ورا در تگزاس و بزرگترین مزرعه ی آلوئه ورای دنیا در جمهوری دومینیکن، تا برداشت محصول، حمل و نقل، تولید در کارخانه های آلوئه ورای آمریکا و فوراور نوتروسوتیکالز و توزیع در 155 کشور دنیا، همه و همه در مالکیت و کنترل کمپانی فوراور است. این موضوع باعث می شود که به دلیل نبودن واسطه ها هم کیفیت محصولات حفظ شود و هم قیمت ها دچار تغییر و نوسان نگردد. 

مزارع آلوئه ورای فوراورلیوینگ (foreverliving)

یعنی شما این محصولات را با این قیمت و کیفیت در هیچ کجای دنیا نمی توانید بیابید.



۲- اخذ گواهینامه های بین المللی، تائیدی بر کیفیت بالا و استانداردهای جهانی محصولات فوراور است:

الف ) گواهینامه  (کمیسیون جهانی مطالعات آلوئه ورا)  : معتبرترین نهاد تخصصی در زمینه محصولات و مشتقات آلوئه ورا، تائیدکننده کیفیت، دوام و درجه خلوص محصولات آلوئه ورا، بیشترین خلوص در دنیا، 97% طبق تائیدیه IASC. محصولات فوراور اولین محصولات دارای تائیدیه کمیسیون جهانی مطالعات آلوئه ورا در دنیا هستند. 

2009_IASC_Certificate_FLP_International copy


ب ) گواهینامه بین المللی KOSHER: تائید می کند محصولات، منطبق بر قوانین شرعی جوامع یهودی است.

Kosher_Certificate_2012_Dairy

 پ ) 
گواهینامه حلال. تائیدیه انجمن اسلامی غذا و داروی آمریکا، تائید می کند محصولات، منطبق بر قوانین شرعی مسلمانان و عاری از فراورده های خوک، جنین، الکل و غیره است. 

Halal_certificate_2012

۳- نکته دیگری که بیشتر مصرف کنندگان از آن بی خبر هستند این است که اگر چه دولت آمریکا استانداردهایی برای این صنعت دارد و فوراور نیز به این استانداردها پایبند است اما خود فوراور، فراتر از این استانداردهای دولتی، اقدام به تدوین استانداردهایی بالاتر نموده است که ویژه محصولات فوراور لیوینگ است. باید بدانید که پزشکان و دانشمندان فوراور تمام وقت خود را صرف تولید محصولاتی با بالاترین کیفیت نموده و از موادی استفاده می کنند که درجه یک است.

بسیاری از مراحلی که فوراور در فرایند تولید محصولات انجام می دهد، از جانب انجمن غذا و داروی ایالات متحده آمریکا (FDA) الزامی نیستند، بلکه استانداردهای خود فوراور، آنها را به تبعیت از این مراحل وادار می کند؛ و هدف از پاییندی به این استانداردهای سختگیرانه آن است که مطمئن شوید محصولاتی که تولید می شود، بهترین محصولات برای شما و توزیع کنندگان است. 

۴ - این محصولات آنقدر خوب هستند که نمی شود از آن ها صرف نظر کرد. تمامی آنها با ضمانت نامه ی ارجاع پول هستند. 
کیفیت محصولات صد در صد تضمین شده است. در کشورهایی که دفتر نمایندگی فوراور وجود دارد، در صورت عدم رضایت مشتری، محصول تعویض یا پس گرفته می شود.



۵- علاوه بر کیفیت، عامل دیگری که فوراور را یک سر و گردن بالاتر از برندهای دیگر قرار می دهد، مقدار آلوئه ورای استفاده شده در محصولات است. اکثر مارک های تجاری موجود در بازار، محصولات خود را با فرمول های موجود درست کرده و در انتها چند قطره آلوئه ورا اضافه می کنند؛ در صورتی که کمپانی فوراور ساخت محصولاتش را با آلوئه ورای تثبیت شده صد در صد شروع کرده و سپس مخلوطی از مواد دیگر را اضافه می نماید. 
طبق مقررات ایالات متحده، برچسب های روی محصولات باید بالاترین مقدار مواد تشکیل دهنده را نشان دهد. شما می توانید این مورد را در اکثر محصولات فوراور مشاهده کنید که :
مزرعه آلوئه ورا باربادنسیس میلر

اولین و بیشترین جزء تشکیل دهنده ی هر محصول، ژل خالص تثبیت شده ی آلوئه ورا است. پس آلوئه ورای 100% تثبیت شده، ترکیب اصلی در اکثر محصولات فوراور می باشد.


۶- فوراور تنها از ژل داخلی برگ ها استفاده می کند؛ ابتدا با روش های منحصر به فرد و انحصاری خود، ژل داخلی برگ ها جدا می شود، سپس در مرحله ی تثبیت، قدرت و خلوص ژل آلوئه ورا حفظ می گردد. 

دلیل این که ژل آلوئه ورای کمپانی فوراور در دنیا خاص است، به جهت همین روش های خاص استخراج و فرمول ساخته شدن ژل آلوئه وراست که در اختیار کمپانی فوراور می باشد. 
مانند آن که در دنیا کمپانی های زیادی هستند که نوشابه یا مرغ سوخاری تولید می کنند، ولی کوکا کولا یا مرغ سوخاری کی اف سی از تمام مارک های تجاری مشابه، یک سر و گردن بالاتر هستند و این، به دلیل فرمول خاص و انحصاری است که در ساخت نوشابه و پودر سوخاری به کار می برند.


۷- یکی از ویژگی های مهم آلوئه ورا، خاصیت جذب سموم می باشد؛ بنابراین اگر این گیاه در حین پرورش در معرض آلودگی های شهری و یا کودهای شیمیایی قرار گیرد، حتی می تواند برای سلامتی مضر باشد.

 به همین دلیل کمپانی فوراور نه تنها تمام گیاهان آلوئه ورای خود، بلکه تمام کندوها و زنبورهای عسل را در مناطقی که بیشترین فاصله را از آلودگی های شهری دارند، بدون استفاده از کودهای شیمیایی و آفت کش ها پرورش می دهد. 
چه در مزارع تگزاس و چه در مزارع جمهوری دومینیکن، از بزها و گوسفندها برای تولید کود طبیعی استفاده می شود، البته بزها و گوسفندها در کنترل گیاهان هرزه نیز نقشی اساسی دارند. 

استفاده از این حیوانات این امکان را می دهد تا بی آن که ضروی به گیاهان وارد شود یا آسیبی به محیط زیست برسد، کودهایی طبیعی برای گیاهان آلوئه فراهم گردد.


۸- آلوئه ورای آمریکا در دالاس تگزاس، محلی اصلی تمام عملیات تولید محصولات آلوئه ورا کمپانی فوراور لیوینگ است. 

این کارخانه سالیانه بیش از 8 میلیون بشکه ژل آلوئه ورا تولید می نماید و بسیاری از خطوط تولید موفق محصولات آلوئه ورا در آنجا قرار دارد. 

این تجهیزات بی نظیر، مستلزم میلیون ها دلار سرمایه گذاری در زمینه های فناوری، آزمایشگاه تولید، واحدهای تحقیق و توسعه و مانند آن است و همین سرمایه گذاری هاست که تضمین می کند شرکت فوراور لیوینگ همواره با کیفیت ترین محصولات دنیا را تولید می نماید. 

کمپانی فوراور لیوینگ آلوئه ورای آمریکا، تنها کمپانی یکپارچه در جهان است که انحصارا و به طور تخصصی بر روی گیاه آلوئه ورا کار می کند. 

فوراور لیوینگ برای تولید محصولات مکمل های غذایی، کارخانه ای به نام فوراور نوتروسوتیکالز با مساحت 25 هزار متر مربع (82500 فوت مربع) دارد که مایه ی غبطه ی تمام شرکت های صنعتی در این عرصه است. 

فوراور نوتروسوتیکالز هر سال بیش از 2 میلیارد قرص و کپسول، 20 میلیون بطری، 2 میلیون جعبه و 5 میلیون پوند (معادل حدودا دو و نیم تن) مکمل های گیاهی، ویتامین، مواد معدنی، آمینواسید، مواد غذایی، بیوفلاونوئید و پروتئین تولید می نماید و هر محصولی که از این ساختمان خارج می گردد، از بالاترین استانداردهای کیفی دنیا برخوردار است. 

فوراور نوتروسوتیکالز مثل یک رستوران خوب عمل می کند که مشتری می تواند از هر جایی که نشسته، سرآشپز و آشپرخانه ی باز آن را ببیند. مایه افتخار است که تمام پنجره های کارخانه به گونه ای طراحی شده که هر کس مایل باشد، می تواند بیاید و از نزدیک، جای جای کارخانه و تاسیساتش را مشاهده نماید تا اطمینان یابد که از بهترین مواد خام برای تولید محصولات استفاده می شود. 

توجه کنید: توضیحات: محصولات در این سایت دارو نیستند و برای تشخیص، کاهش، درمان یا جلوگیری از یک بیماری خاص و یا طبقه ای از بیماری ها نیست. در صورتیکه مشکل خاص و یا بیماری دارید با پزشک خود مشورت کنید.  

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی